Fem servir cookies, tant pròpies com de tercers, per millorar la seva experiència online i recollir informació estadística sobre la seva navegació.
En continuar utilitzant aquesta web està acceptant la instal·lació i l'ús de cookies. Més informació a política de cookies
EXTRAORDINÀRIA ACTUACIÓ AL CAMPIONAT DEL MON D'ESTIL LLIURE - OR PER L'ADRIÀ, PLATA PER EN KIMET, PLAÇA DE FINALISTA PER EN GERD I DE SEMIFINALISTA PER LA NÚRIA
26 juny 2011

Amb la medalla d'or aconseguida al Mundial d'estil lliure disputat a Plattling (Alemanya) l'Adrià Bosch ha aconseguit una fita inèdita, no només pel Club sinó també per l'estil lliure estatal. Si al títol de campió del Món de l'Adrià hi afegim la medalla de plata aconseguida a la final de K1 júnior masculí per en Kimet, després de fer-nos patir fins al darrer instant amb una tercera mànega sensacional tenint en compte la pressió a la qual estava sotmès, si a més d'això hi afegim el mèrit extraordinari de situar-se a la final de K1 sènior masculi per part d'en Gerd i una bona actuació de la Núria que l'ha portat fins a la setena posició i a un pas de la final, només podem dir SENSACIONAL, HISTÒRIC, MEMORABLE!!!

25/06/11
3 PALISTES DE SALT-TER A TRES FINALS DEL CAMPIONAT DEL MON D'ESTIL LLIURE
!
Ara mateix, independentment del que s’aconsegueixi a les finals, això ja és un èxit sense precedents. Qui ens havia de dir fa quatre dies que el Salt-Ter estaria a primeríssima línia de d’elit mundial de l’estil lliure amb els mitjans i condicions d’entrenament de les quals disposem? Moments com aquests de ben segur que ens engrescaran a seguir treballant amb el convenciment que, des de la modèstia però amb treball, es poden aconseguir objectius molt importants.

L'Adrià Bosc ha estat el primer dels palistes del Salt-Ter d'aconseguir un plaça a la final del Campionat del Món d'estil lliure que es disputa a Plattling (Alemanya) en OC1 (canoa oberta). A les semifinals ha aconseguit la quarta posició de les cinc que donen accés a la final. Si d'adrià aconsegueix unes bones mànegues i a si a més hi pot afegir alguna figura de valor com ara un loop o un back loop, les opcions de medalla seran molt clares.

El segon en aconseguir l’accés a la final ha estat en Kimet amb una puntuació de més de 800 punts. En Joaquim ha aconseguit la segona posició a les semifinals i, si tot va bé, és un ferm candidat a una de les medalles d’aquest Mundial en K1 júnior masculí.

Després d’aconseguir una bona puntuació a les semifinals, en Gerd Serrassolses ha aconseguit accedir a la final amb la quarta millor puntuació. El fet d’accedir a aquesta final ja és d’un mèrit extraordinari però, com la resta de palistes, una vegada a la final no renuncia absolutament a res.

La Núria Fontané és la quarta representant del Salt-Ter al Campionat del Món. Per la Núria aquesta ha estat la primera competició internacional important, tenint en compte això i que encara li queden 3 anys per competir en categoria júnior, el resultat aconseguit és molt bo. A les preliminars ha fet una molt bona actuació i s’ha classificat per les semifinals en quarta posició. A les semifinals només li ha faltat acabar un loop que li hagués donat accés a la final en tercera posició però per molt poc, finalment no ha estat possible i ha aconseguit meritòria 7èna posició.

Molta sort per en Gerd, l’Adrià i en Kimet a les finals de dissabte.

21/06/11
TRET DE SORTIDA AL CAMPIONAT DEL MON D’ESTIL LLIURE

Plattling (Alemanya)

Després dels quatre dies d’entrenaments oficials per països, el dilluns a la tarda ha tingut lloc la cerimònia inaugural i el dimarts s’han iniciat les sèries preliminars de K-1 sènior femeni, C-1 sènior masculí i Squirt en categoría masculina i femenina, que comptaran amb la participació de Garazi Iturralde i Jurdana Erguin en K-1 sènior femení, Adrià Bosch, Igor Juanikorena i Aitor Goikoetxea en C-1 sènior masculí. En categoria femenina les 20 millors palistes de les sèries preliminars accediran als quarts de final, mentre que en C-1 sènior masculí, únicament les 10 millors puntuacions aconseguiran accedir a les semifinals.

El palista de la Cellera de Ter, Adrià Bosch, serà el primer dels quatre representants del Club Piragüisme Salt-Ter que buscarà accedir a les semifinals en C-1 sènior. El dimecres participarà a les sèries prelimicars d’OC-1 (canoa oberta) i a les sèries preliminars de K-1 sènior masculí, on també hi participarà el palista de Bescanó Gerd Serrasolses. El dimecres a partir de les 9 del matí, Núria Fontané, palista de categoria cadet de primer any però que participarà en categoria júnior, també buscarà una de les places que donen accés a les semifinals i seguidament ho farà el seu germà, Joaquim Fontané, vigent Campió d’Europa Júnior, amb aspiracions d’aconseguir una plaça de pòdium.

19/06/11
El nivell de l'aigua del riu segueix pujant i avui a primera hora ja ha arribat a la cota 2,18m i la tendència és que segueixi pujant més. Les condicions que ens trobarem a la competició encara són una incognita i els palistes que s'adaptin de forma més ràpida a les condicions de cada moment seran els qui tindran millors opcions.

18/06/11
Ahir a la tarda, aquesta nit i gairebé tot el dia d’avui amb pluja. Els entrenaments els han fet amb 1,93m d’alçada d’aigua, mentre que fa un parell de dies difícilment s’arribava a 1,60m, la tendència és que el riu segueixi pujant i sembla que pels primers dies de la setmana vinent també hi ha previsió de pluges. Hem entrenat just darrera de l’equip dels EEUU i la veritat és que no hem desentonat gens.
Des de l’organització ens han demanat poder disposar de les nostres carpes per habilitar la zona de jutges on hi tenien instal•lada una carpa molt senzilla a més d’unes casetes de fusta. La Bèstia de Riu i la resta de logos del Club són a primeríssima fila del Campionat del Món. Nosaltres els hi fem un favor i a la vegada fem una magnífica promoció de la nostra imatge. Des de l’organització ens han habilitat una carpa mes senzilla per guardar el nostre material, menjar, begudes i per fer les reunions d’equip.
Per avui a la nit hi ha prevista una segona sessió però només hi participaran en Juaniko i en Kimet.
Per demà tenim una nova sessió d’entrenament oficial de 9:45 a 10:33h i a la tarda reunió de caps d’equip, on ens posaran al corrent d’aspectes organitzatius, criteris arbitrals...

17/06/11
Avui s’inicien els entrenaments oficials per països a partir de les 8 del matí i fins a les 21h. Nosaltres entrenarem de les 18:36 a les 19:24 i a partir de les 21h farem una segona sessió d’entrenaments lliures.
Ahir a la tarda i aquesta nit ha plogut força, i el nivell del riu ha pujat per sobre d’1,80m, el nivell més alt fins a dia d’avui.
Avui, després d’acabar els exàmens de selectivitat, a les 21:05h arriba en Kimet a l’aeroport de Memmingem, a unes dues hores i mitja de Plattling. Amb el mateix avió que haurà arribat en Kimet, amb el temps just per omplir dipòsit, a les 21:30h, marxaran la Núria i la Teresa cap a Girona.
En Kimet ja ha deixat clar que vol anar directament de l’aeroport al rulo sigui l’hora que sigui...

14/06/11
Ahir també era festa aquí a Plattling però avui ja han començat a muntar les graderies per al públic i cada dia que passa va arribant més gent. A més de la sessió de matí i tarda, un grup de palistes han fet una tercera sessió de 23 a 01h de la nit de dimarts a dimecres. A partir de divendres s'inicien els entreanments oficials per països i segurament haurem de programar entrenaments a hores força intenpestives... Us hem adjuntat algunes imatges de la casa on estem allotjats.

13/06/11
Segona sessió amb bones sensacions per a la majoria de palistes. Per evitar el desplaçament fins a la casa on estem allotjats ens hem quedat a dinar a la zona on hem instal•lat les carpes i així, sense haver de fer el trajecte de 30 minuts fins a la casa, també han pogut desconnectar i descansar. Tal com ja havíem sospitat, avui, quan ha arribat el Sr. Robson, molt amablement ens ha demanat que traslladéssim les carpes a un altre lloc, així ho hem fet però seguim molt ben situats i l’Eric Jakson ja ens ha dit que tenim unes carpes molt xules… quan plogui podrem cobrar lloguer.

12/06/11
Hem planificat una sessió de presa de contacte amb l’objectiu que tothom pogués desfogar-se després de tantes hores de viatge. El nivell de l’aigua és bo i malgrat que cada vegada que un palista americà entra al rull cal esperar 5 minuts llargs abans no acaba la mànega, amb una bona dosi de paciència, tothom ha pogut fer una bona primera sessió. Només d’arribar ja ens hem volgut fer els amos i hem instal•lat les carpes en un punt neuràlgic de la zona de competició, però amb la sospita que alguna persona de l’organització ens convidaría a instal•lar-nos en un lloc amb menys protagonisme…
A mig matí hem anat a recollir a la Jus i d’aquesta manera, a falta de la incorporació d’en Kimet després dels exàmens de selectivitat, ja tenim tot l’equip a Plattling.
Al vespre primera reunió, grups de treball, horaris pels propers dies i cap a dormir.

11/06/11
Hem sortit del local del Club al voltant de les 6:30 h i hem començat a fer el llarg camí cap a Plattling. L’Adrià i la Núria han disposat d’un seient cada un perquè en aquesta ocasió, fins a Munich, només hem viatjat amb 4 persones a la furgoneta. Malgrat que hem fet una parada a l’aeroport de Munich per recollir a la Teresa i a la Garazi hem arribat a l’allotjament abans de les 22:30h, una hora força raonable tenint en compte que hem hagut de fer uns 1.500 quilòmetres.

Agenda d'activitats

Les Bèsties de Riu Eskola de piragüisme Fes-te Soci del Club!